Härliga lov

Hittlills under det här lovet, har iofs bara gått två dagar, men jag har faktiskt gjort en hel del och känner mig faktiskt trots detta mycket piggare.

Igår åkte jag med mamma in till jobbet och hade en klippning. Sen blev det så lyckat att jag fick en färgning inbokad. Så klarade av två kunder idag vilket är betydligt många fler än ingen. Därefter tog jag en promenad och köpte med mig lite thaimat och gick upp till mormor och hälsade på.
Därefter var det dags för ett välbehövligt besök hos Camilla för att fixa naglarna. Blev lika bra som alltid.
Gick runt en sväng på stan efter det och fick med mig ett vitt och ett korallfärgat linne från Gina samt ett grått leopardmönstrat linne och en kort svart kofta från H&M. Inte för att jag borde men man blir ju så sugen nu när våren börjar komma!

Idag så följde jag trenden att åka med mamma in till jobbet. Idag var det dags för Cassandra att få lite slingor i håret och börja gå mer åt det ljusa hållet. Därefter en promenad hem och käk framför the Hills.
Sen kom Olivia och jag sydde in hennes löshår och därefter borstade jag ut systers toviga hår och toppade även igenom det när jag var i farten.
Så jag har hunnit med mycket trots att klockan inte ens är halv fyra.
Nu ska jag bara slöa och ikväll har Wella visning på konserthuset som jag ska följa med på. Funny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0