Trötta söndag, trötta jag

Så var det återigen söndag. Helgen har inte blivit ett dugg som jag hade tänkt mig. Men fan så kul det har varit. Igår blev det återigen fest, först på öster och sedan på hangloose.
Just nu är min kropp helt slut och det kan ju vara rätt förståligt.

Söndagsångesten hänger dessutom över migsom ett tungt moln. Har inte tagit tag i något av allt plugg jag har. Med andra ord så har jag en helvetes-vecka framför mig. Hur jag ska ta mig igenom idrottsprovet imorgon har jag inte den blekaste aning om hur det ska gå till.

Portfolion ska in imorgon. Har måånga reflektioner att skriva.
Prov i träningslära på idrotten imorgon. Har inte ens läst igenom häftet en gång.
Teoretiska delen i halvtidsprovet på tisdag. Jag ska alltså läsa igenom hår&färg samt hår&kemi. Lycka till.
Den här veckan ska också renässansarbetet in.
På allt det här är även den praktiska delen av halvtidsprovet.
Helt underbar vecka med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0