Tiden går fort då man har roligt

Snipp snapp snut, så var även denna helgen slut.
I fredags så blev det grillning hos mig med Cassandra, Paula, Sofia och Sarah. Gott var det. Blev sen mys framför talang och Sarah som hade druckit lite vin roade sig med att sitta och driva med folk på min msn. Kul för henne, jobbigt för mig.

lördagen så blev det fest hos Robert på kvällen. Sällskapen var Cassandra och Sofia. Var riktigt kul faktiskt. Efter Robert gick alla vidare till Gustav en sväng och sen satte vi oss på bussen hem. Mötte upp Paula som var så söt och hade köpt med en subway till mig.

Idag så har jag varit ute och kört med Pernilla. Det är väll det enda som egentligen är värt att nämna. Men det ska det bli ändring på nu. Har prov i naturkunskap imorgon och det behöver jag garanterat plugga till. Så kul.


En av alla de få (läs nästan 200) bilder som togs under kvällen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0