I vilket punkt i livet försvinner alla problem?

Försökte få in ett inlägg igår. Men varje gång jag klickade på publicera så hängde sig datorn och allt försvann. Så
när det hade hänt X antal gånger så gav jag upp.

Men sammanfattningsvis
Lördag- Riktigt kul. Om man bortser från vissa saker. Men sånt kommer man snabbt över.
Söndag- Jag och Cassandra påbörjade en mysig pickning på en brygga i boulongern. Avbröts dock ganska snabbt av regnet. Låg som ett pack i soffan resten av dagen. Dels sliten och dels väldigt trött eftersom jag och cassadnra kom i säng 06.00 och gick upp 11. Inte mkt sömn med andra ord.

Idag har jag varit i skolan. Inte allt för anstränganade. Det är istället nu när man är hemma som ångesten kryper fram. Så återigen, har väll tänkt och sagt det här hundra gånger, men nu ska jag ta tag i allt plugg.
Måste även ringa sjukan och få hostmedicin så jag får sova på nätterna. Känner att det inte funkar såhär längre. Något som vore ännu bättre är sömntabletter. Men det är nog att hoppas på för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0