22.24

Dagen började med en körlektion. Nu är även riskettan bokad tills den 16 juni och halkbanan den 22. Så innan den här sommaren så har jag mitt kära körkort i handen.
Sedan begav jag mig till skolan. Hade lektion mellan 12-15. Satt ute med Elin, Sarah och Sofia i solen och pratade mest en massa. Men fick faktiskt lite vettigt gjort också.
När skoldagen var slut följde jag med Sofia och Sarah till Ica maxi för dom behövde inhandla lite mat.
Sen mötte jag upp Elin och vi köpte med oss pizza hem till Sofia och mös sedan på en filt på hennes balkong.
Efter det var det dags för det efterlängtade Italien-mötet. Nu har vi fått biljetterna och det känns äntligen som att det börjar närma sig!


Nu sitter jag och kikar på fråga Olle. Är dock lite okoncentrerad. Dels eftersom jag har skrivit klart materialkunskapen på datorn och dels för jag skriver här. Men nu när det snart är slut på Olle så ska jag stänga av datorn och kika på sista minuterna. Sen är det dags för sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0