Lördag

igår var det midsommarafton. Började dagen med inställningen att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt. Har ju gått och blivit förkyld igen. Men framåt kvällen kände jag hur det började krypa i fingrarna. Så jag och Paula tog och först till öster för att kirra lite alkohol och därefter till sörby. Var fest i Tomas pappas hus. Trevligt och rätt mycket folk. Vid två kände jag däremot att det var nog för mig så då drog jag med mig Paula hem till sängen.

Idag blir det återigen festligheter ikväll som det låter. Så egentligen är det bara att få i sig lite käk och masa sig in i duschen. Sen dra på lite bra musik och tagga!


Mitt sällskap igår och blivande sällskap ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0